miercuri, 1 aprilie 2009

Primul pas

De cand mi-am deschis blogul am realizat ca intru mai mult pe mess decat inainte si petrec mai mult timp la calculator. Tot vorbind cu diverse persoane pe mess m-am intrebat daca inseamna ceva atunci cand contactezi tu pe cineva si nu astepti sa fii contactat. Ce inseamna sa faci primul pas in comunicarea pe mess cu o alta persoana?Ca esti nerabdator sa vorbesti cu cineva? Ca esti disperat sa vorbesti cu persoana respectiva si nu poti avea rabdare sa te contacteze? Sau ca esti mai prejos ca ea daca o contactezi primul? 

Nu prea inteleg cum sta treaba.....ce e adevarat nici  nu am stat niciodata sa ma gandesc la asta!

Daca tu faci primul pas ce inseamna? 

 Voi ce credeti?

4 comentarii:

dŞtefan spunea...

Bine, bine, promit să fac eu primul pas de acum :)):))

Eu cred că cel care face primul pas e mort de plictiseală, în nici un caz vreo variantă din cele scrise de tine:P

Anonim spunea...

cam ce zice stefan e adevarat :D, in rest totul e o pierdere de timp :D

Anca Banu spunea...

Eu am auzit cele scrise de mine de la cineva apropiat mie...nu sunt ideile mele. Eu daca contactez pe cineva o fac din placere de a vorbi cu persoana respectiva sau am ceva important sa-i spun. Cel putin asa gandesc eu...nu stiu altii cum gandesc!
Stefan, vezi sa nu uiti! :D

nu Yo spunea...

fa primu pas si nu cazi in nas :)