luni, 23 iulie 2012

La multi ani, Bianca!

Pe 25 este ziua nepoatei mele Bianca iar sambata i-am lucrat ceva special pentru ea. O rochita roz fara betelute si o fustita bleu. Nu imi vine sa cred ce a trecut timpul, au trecut 5 ani de cand am vazut-o prima data si imi era si frica sa o tin in brate. Tind sa cred ca seamana destul de bine cu mine si ma mandresc cu asta. Daca voi avea o fetita cu siguranta mi-as dori sa fie ca ea, vorbareata, sociabila, atenta la detalii, curioasa si plina de intrebari.
La multi ani pui mic!!!!



3 comentarii:

Soare iulia spunea...

ce frumoase sunt!!!!

Anca Banu spunea...

saru`mana, e prima incercare, nu am uitat de Cezi sa stii ;)

António Je. Batalha spunea...

É para mim uma honra acessar ao seu blog e poder ver e ler o que está a escrever é um blog simpático e aqui aprendemos, feito com carinhos e muito interesse em divulgar as suas ideias, é um blog que nos convida a ficar mais um pouco e que dá gosto vir aqui mais vezes.
Posso afirmar que gostei do que vi e li,decerto não deixarei de visitá-lo mais vezes.
Sou António Batalha.
PS.Se desejar visite O Peregrino E Servo, e se ainda não segue pode fazê-lo agora, mas só se gostar, eu vou retribuir seguindo também o seu.
Que a Paz de Jesus esteja no seu coração e no seu lar.
http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/