joi, 2 aprilie 2009

Pacala romanesc

Ieri a fost 1 Aprilie ziua pacalelii! Oare doar la noi in Romaania sau si in alte tari? Se spune mereu ca romanul face haz de necaz....atunci cand ii este mai greu incepe sa faca glume sa uite de problemele pe care le are. Nu degeaba a aparut si Povestea lui Pacala! Personal nu am primit ieri o pacaleala insa aseara m-am amuzat copios cu la Agentul VIP cu Andrei Duban. Voi ce pacaleli ati facut sau cum ati fost pacaliti? 

Un banc scurt :

Toţi elevii scriu cu asiduitate la lucrarea "Ce aş face dacă aş fi patron?". Unul singur stă cu mîinile la piept şi meditează.
- Marinescule, tu nu scrii?
- Nu, domnule profesor, aştept să-mi vină secretara.

2 comentarii:

Anca Banu spunea...

Sa inteleg ca nimeni nu a fost pacalit sau nu a pacalit pe altcineva?

nu Yo spunea...

nu am pacali dar am fospacali insa mim luat revansa mai tarziu (pe 5 :D) si nu a trebuit decat o data sa ma pacaleasca cineva de dimineata si dupaia cine a mai incercat nu a mai reusit