miercuri, 8 aprilie 2009

Despre inceperea vietii sexuale

In ultima perioada am tot fost intrebata care este varsta la care trebuie inceputa viata sexuala. Raspunsul e simplu: nu exista o varsta exacta la care este recomandata inceperea vietii sexuale. Viata sexuala trebuie inceputa atunci cand simtiti cu adevarat sa faceti acest pas important din viata voastra. Daca simtiti ca persoana de langa voi e potrivita si aveti sentimente fata de ea, va simtiti in siguranta si doriti sa faceti acest pas, atunci este momentul potrivit pentru voi sa aveti prima experienta sexuala. Iar daca aveti un mic moment de indoiala in ccea ce priveste actul sexual ar trebui sa renuntati, pana cand credeti cu adevarat ca sunteti pregatiti pentru acest pas!

Legat de actul sexual cel mai important lucru este protectia! Iar singura metoda de protectie atat in legatura cu transmiterea bolilor sexuale cat si a unei eventuale sarcine este prezervativul. Folositi-l de fiecare data cand aveti contact sexual! 

Astept mesajele voastre si parerile voatre privind inceperea vietii sexuale sau alte intrebari care va framanta!

10 comentarii:

Anonim spunea...

am si yo o intrebare iubesc o fata dar nu stiu cum sai spun in fatza sau sa mai astept

Anca Banu spunea...

Pai ce sa mai astepti? Sa ii spuna altul? Mai bine ii spui si apoi vezi si ea ce spune...daca astepti e posibil sa ii spuna altul...si sa o pierzi. Multa bafta!

dŞtefan spunea...

Părerea mea o ştii...deci nu mai are rost să scriu şi aici... Şi sexul trebuie făcut cu cap!

wembley spunea...

copii folositi PREZERVATIVUL PT A NU AVEA SURPRIZE Q COPIII=))

nu Yo spunea...

aveti grija ca prima dragoste nu se uita nici o data ;)
(nici eu nu am crezut pana nu am aflat :)si va zic ca e cam naspa)

nu Yo spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anca Banu spunea...

L-am sters pentru k era scris de doua ori! ;)
Cat despre prima dragoste.....asa este..nu se uita niciodata chiar daca mai tarziu intalnesti pe altcineva cu care sa-ti doresti sa ramai toata viata!

nu Yo spunea...

probabil nu am fost atent :D

Anonim spunea...

Eu zic sa incepi alt sondaj.Nu stiu daca esti casatorita, dar daca ai fi iar sotul ti-ar cere sa te masturbezi in fata lui pentru ca l-ai face fericit ....ai face-o. Astept raspunsul tau, sau daca ai avea un prieten si ti-ar cere acelasi lucru...ai face-o...?

Anca Banu spunea...

Fiecare dintre noi avem o viata sexuala si o intimitate. Important e cum te simti tu si partenerul tau in intimitatea voastra. Daca acest lucru va face fericiti pe amandoi, nu doar pe unul, puteti face orice lucru sau orice va trece prin cap. Daca sotul sau prietenul iti cere ceva iar tie iti face placere eu zic sa incerci atata timp cat te simti in largul tau. Conteaza foarte mult sa va simtiti impreuna bine nu sa faci un lucru doar pentru ca partenerul o cere!