vineri, 27 martie 2009

Vreme trece, vreme vine.....

Daca imi spunea cineva in timpul liceului ca voi ajunge profa sau consilier scolar nu l-as fi crezut. Dar iata ca am ajuns aici si nu imi vine sa cred. De multe ori ma pierd in pauze prin multime! Noroc ca mai am catalogul in mana sau aud un sar`mana care imi aduce aminte ca acum sunt profesoara si nu mai sunt eleva. Mai demult, cand a venit un nou portar m-a confundat cu o eleva care nu avea voie sa iasa din curtea scolii pentru ca nu era inca pauza mare...noroc de o fata care a confirmat faptul ca sunt profesoara ca altfel d-l portar nu ma credea pe cuvant! Sincer m-am amuzat si nu m-am enervat cum ar face alti profesori ca nu sunt respectati. Mi-a adus aminte ca sunt la inceput de drum si mai am mult drum de parcurs....dar mai ales mi-a adus aminte cat de tanara sunt! 

Cateodata cand trec pe coridoare care sunt pline aud numai saru`mana si tot de atatea ori trebuie sa raspund! Sincera sa fiu ma simt batrana cand mi se spune saru`ma.....as prefera un buna ziua sau un zambet care ar tine loc de salut! Probabil cand voi mai imbatrani (dar nu vreau sa se intample prea curand) voi privi altfel salutul saru`mana.

Cateodata, trebuie sa recunosc ma amuza sa aud sar`mana de fiecare data cand trec pe langa un baiat sau o fata care au clasa pe langa cabinetul meu si care ma saluta de cate ori ma vede in aceasi zi. De exemplu daca trec de 5 ori pe langa el/ea de cinci ori ma saluta.....de multe ori prefer sa ii intreb ce mai fac  sa evit saru`mana!

Si cand ma gandesc cum au trecut anii adolescentei.......ce mi-ar place sa mai trec o data prin liceu ca eleva, nu ca profesor ca acum! 

2 comentarii:

Anonim spunea...

fain dumneavoastra vretzi sa mai trecetzi odata prin ani de liceeu si eu abea astept sa treaca ani e liceeu si fara suparare imi datzi si mie id dumneavoastra de mess va promit ca nul dau la nimeni daca nu vretzi sal lasatzi pe blog nui nici o probelma luatzi id meu sil bagatzi si va dau accept rober_boss sper sa nu va suparatzi

Anca Banu spunea...

O sa vezi mai tarziu ca o sa-ti para rau ca au trecut anii de liceu cand totul e frumos si nu ai alte probleme! Anii de liceu sunt cei mai frumosi si nu realizezi asta decat dupa ce termini si iti lipsesc!