sâmbătă, 2 mai 2009

Distractia de 1 MAI !!

Peste tot la tv, in ziare, in orice discutie apare intrebare...ce faci de 1 Mai? Unii plec la munte, altii plec la mare, unii petrec prin parcuri cu mici si bere, multa muzica si chilipiruri. Eu nu ma numar printre nici o categorie enumerata mai sus...si poate va intrebati de ce. Ei bine niciodata nu am realizat care e adevarata semnificatie a acestei zile...sau nu mi-a explicat nimeni. Am citit ca se faceau parade, era o zi speciala in care se sarbatorea ziua muncii..dar toate astea nu m-au convins pentru ce atata tam-tam pe aceasta tema. Multi profita de ziua libera pentru o mini-vacanta, pentru o escapada, pentru distractie la maxim cu "bautura si femei" cum spun cantaretii de manele, nu neaparat pentru a sarbatori ziua muncii. E doar o fatada, asa consider eu.

Si vorbind de distractie tot ma chinui sa inteleg ce inseamna la adolescentii distractia. Am si aflat raspunsul: BAUTURA. Oare fara bautura tinerii nu se mai pot distra? E demonstrat ca bautura face ca omul sa nu mai fie rusinos, sa socializeze mai mult, sa nu mai fie timid...dar de aici si pana la a bea pana a cadea prin santuri sau sa te duca cineva acasa e cale lunga. Poate pot parea invechita sau depasita, dar trebuie sa credeti ca si pe vremea mea(desi sunt si eu tanara) adolescentii consumau alcool dar in cantitati infime fata de cum se consuma alcool in ziua de astazi.

Am o intrebare pentru toti care consuma alcool in exces desi nu au nici 18 ani impliniti: Credeti ca daca va imbatati sunteti mai cool si cadeti prin santuri  atrageti mai multi baieti sau fete pe langa voi? Sau va creste popularitatea?

9 comentarii:

IM spunea...

e atat de fain sa bei si sa socializezi!!! cum as fi putut sa am eu atata experienta sexuala la 16 ani daca nu erau petrecerile cu alcool si fete??? :)) cat despre tarat prin santuri nu m-am tarat niciodata

Anca Banu spunea...

IM tocmai aici e problema...pentru k beti si nu mai constientizati ce faceti.Ajungeti sa faceti sex neprotejat si v-ati mira sa aflati cati s-au imbolnavit de boli cu transmitere sexuala sau chiar cu sida la astfel de petreceri, sau fete care s-au trezit ca sunt insarcinate si nu isi mai aminteau cum au ajuns. Crezi ca toate acele fete au facut sex pentru ca si-au dorit? Sau pentru ca nu mai stiau ce faceau iar voi ati profitat de ele? Sau pentru k de fapt bautura va controleaza pe noi?

Nairda spunea...

Oameni fara viitor! Cred că asta spune tot!

IM spunea...

Anca... tu asa ai patit? :)

Mda.... din pacate pt tine am mereu grija la protectie si cu ce fete ma distrez :D Si si cu scoala merge bine :) nimeni nu prea are ce sa imi reproseze in legatura cu astea. nu sunt eu perfect dar cu toate astea imi merge bine.

daca tu vrei sa ma faci sa ma simt trist asa cum esti tu doar pt ca tu nu poti sa te distrezi ca mine (a se citi nu ai curaj)

si din ce scriu poate iti dai seama ca am timp si de citit...
poate o sa ma intalnesti odata dar nu o sa iti spun ca eu sunt :))

Anca Banu spunea...

Dragul meu, eu nu am patit ceva, dar meseria pe care o am m-a facut sa cunosc astfel de lucruri.
Din pacate pentru mine? Cum vine asta ca nu te inteleg. Crezi k ma bucur cand va imbolnaviti sau cand fetele raman insarcinate si sunt nevoite sa faca avort? Cum poti gandi asa ceva???
Eu ma bucur ca toate iti merg bine si ca esti atent la detalii.
Eu nu sunt trista si nici nu am vreun motiv sa te fac pe tine sa fii trist. Si chiar nu inteleg cum poti spune ca eu nu am curajul sa ma distrez cum te distrezi si tu....poate eu vad altfel distratia, poate sunt diferita, poate vad lucrurile altfel.Nu trebuia sa dai explicatii suplimentare puteai simplu sa spui ca nu am curaj. Pentru mine curajul inseamna altceva decat bautura si sex.
Eu vreau doar sa vedeti o alta parte a lucrurilor pe care voi le considerati frumoase, placute sau cum vrei tu sa le spui...sa spunem partea realista...
Chiar mi-as dori sa te intalnesc si nu inteleg de ce iti ascunzi identitate..pana la urma e optiunea ta.

Anonim spunea...

ha ha ha
pai daca nu esti in stare sa iti faci o prietena si sa o faceti cand sunteti treji tot degeaba
esti varza frate varza dace zic eu frate ca eu nu sunt frate cu oameni ca tine

NAIRDA spunea...

Anonim, eşti prost? e femeie mă retard! :)) Of, doamne!

bamby :) spunea...

IM...frate!dak u zici ca ai experienta sexuala datorita ertecerilor cu alcool si fete nu?...dar gandeste-te k o sa te casatoresti,..apoi o sa iti doresti un copil ...acel copil poate sa fie o fata...ce vei face dupa ce vei afla ca fata ta a fost la o petrecere unde era alcool si poate mult mai multe...iar peste cv timp sa afli ca fata ta e insarcinata...crezi ca ai experienta sexuala...crezi ca asa se capata experienta?...mai gandeste-te...stau si ma intreb daca tu ai o prietena ..iubita..sau cum ii spui tu...si dak ai facut sex cu ea...;)...sau nu iti trebuie asa cv...ca doar nah...tu mergi la petreceri unde e bautura ji sunt si fete ...e pacat k numai asa poti sa simti placerile vietii;)....

Aura.M spunea...

Nu stiu frate ce are toata lumea ...Pe toti ii aud de bautura,droguri,sex si multe femei daca se poate(X(X(X...viata nu e facuta numai pt asta oamenilor...aveti lucruri si mai frumose de facut.....Bautura si alte chesti nu insemna ca va traiti viata ci din contra va distrugeti viata si ajungeti vai de pl voastra...se alege prafu de voi;););)....hai gata ca aicea furati prea mult curent...mai ganditi si voi putin sunt multe lucruri frumose pe care le puteti face:P:P:P